Thursday, April 28, 2011

Haul: Pink Make-up Bag, Make-up Brushes Set, & Eyeliner Gel!

Hi guys! These are my recent purchase:
-Medium size make up bag with pink-brown polkadot pattern
-Make-up brushes set
-Mac fluidline eyeliner gel in blacktrack
-skinfood choco jam eyeliner gel in #1 black
-skinfood choco jam eyeliner gel in #2 choco dip mocha

about my new make up pouch, I bought it cuz my current cosme pouch is all worn out! got it as a prize from Cawaii magz on 2006 actually (。・x・)ゞ  thanks to my ex-cosme-pouch for all your hardwork all these years ・°・(*ノД`*)・°・



What I like is, it's cheap (compared to other cosme pouch like Skinfood's or etude's) only USD $3.00 ♡, and it can hold a lot of stuff, two times bigger than my current pouch=p, plus, it got mirror attached inside the bag and there's even a make-up brush holder too |ヽ(*゜▽゜*)ノミ what could be better? hehehe...



And here's my first set of make up brushes, well...at first, I was just planning to buy an eyeliner brush 'only'. But it was out of stock at almost every stores. wtf, so I decided to buy the whole set and use the eyeliner gel. I'm not really into face powder, blushes, base, foundie, shadow, etc. So I think I'll just keep the rest of my brushes in my drawer >.<




and here's the items I want to review on upcoming postъ(`ー゜)
I got addicted to eyeliner gel lately, I got 4 jars this month (minus 1, cuz I knew that my Etude House eyeliner is a fake~ bummer!)


Stay tuned for upcoming review princess (σ・∀・)σ

28 comments:

  1. how do you tell your etude house one is a fake? Oh maaan, they even do fake etude house now??? *gasp* I thought it's only the big names..>_<
    Cute makeup pouch! and so cheap too! what brand is it? =)

    ReplyDelete
  2. I love Etude House as well!! They have such girlie packaging, don't they? How do you know it's a fake eyeliner?

    btw, such a cute bag with the polka dot theme!

    http://diaryofaproductjunkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. I love Etude House!
    Your new makeup bag is so cute! I love it!

    Your design blog is so lovely!

    ReplyDelete
  4. Oh my,I saw this bag couple of weeks ago on MP and wanted it(but I didn't order it..).Guess we have same taste about stuffs(which is girly stuffs ^0^)...

    Did you change your blog layout?This one is better btw:)

    ReplyDelete
  5. Such a cute makeup case! Love the brush roll's zebra print!

    ReplyDelete
  6. oh my, that bag is so cute!!!!

    ReplyDelete
  7. pouch polkadotnya beli dimana c feii? xD

    ReplyDelete
  8. idem jovee,, cosmetic pouchnya beli dmn? canteekkk... >.<

    ReplyDelete
  9. You should definitely get it! : D It smells SOOOOOOOOOOOOOOO good <3

    ReplyDelete
  10. nice stuff! ^^ i dont like using gel liner, maybe because i have a crap one :P but everyone says MAC ones the best.. but T-T i dont wanna pay for it hahaha!

    Oh~ my mum told me about fake Etude House stuff :S im too scared to buy it from anywhere because i dont even know how to tell whether its real or fake.

    ReplyDelete
  11. that pink makeupbag is soo cute! i love polkadots!!

    ReplyDelete
  12. u know, ur make up pouch pattern is exactly like mine! hahahah XD
    but the size is a bit different, i bought it @ Taiwan.
    and yeah it has a brush holder inside :D

    ReplyDelete
  13. Your makeup bag is sooo kawaii!!

    ReplyDelete
  14. very cute make up bag =]
    i like that it has handles too~

    excited to read the review on skinfood gel liners =]

    ReplyDelete
  15. If you're Korean, you don't look it to me. Nevertheless, you're cute. :)

    I really like the pink polka dot bag!

    ReplyDelete
  16. Your makeup bag is so adorable ! I wanna have it too ! hehe...
    Looking forward to your review soon ^^

    ReplyDelete
  17. reply: you should post about detecting fake Etude house products cz I have no idea how to tell! =D Your posts about stuff like this really helps. I actually know which one is an original MAC and which one isn't =)

    ReplyDelete
  18. great haul! :D

    the makeup pouch is very cute!! and cheap!!

    thanks for dropping by my blog :)

    ReplyDelete
  19. ditunggu review brush nya~~ <3

    ReplyDelete
  20. i luv luv that poka dot bag~~~~so so so cute~~~~

    ReplyDelete
  21. aww your blog is so cute! and nice reviews!!! *_*

    you're followed! x3



    xoxo
    Kim

    ReplyDelete
  22. Great haul! The makeup pouch is so cute - love the polka dots! I love MAC Fluidline but it's too pricey for me to keep repurchasing ><

    ReplyDelete
  23. What a lovely haul. The pink polka dot bag is so adorable! Love it!

    ReplyDelete
  24. *heart* eye liner! I didn't know there were fake cosmetics out there :/

    ReplyDelete
  25. ahh sooo cute! love the makeup bag!

    ReplyDelete
  26. Such a cute makeup bag, loves it!!! Mine is a Rilakkuma one purchased late last year.

    Your EH eyeliner is fake?! OMG, where did you buy it from?

    ReplyDelete
  27. I love how it is pink with polka dots! so cute :D

    ReplyDelete
  28. love the little polka dot make up bag <3 its so adorable!! and great brush set!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...